dilluns, 11 de març del 2013


3. Avatar

Descripció:
Aquesta activitat es va proposar fer perque ha la imatge del posterous estava buida i voliem fer alguna cosa per fer-la, sens va ocurrir fer uns quants avatars a partir de programes o aplicacions de internet, els avatars els hem fet com un autorretrat per reconeixer-nos.
Avatar:
 Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta que representa en un videojoc cadascuna de les persones que hi participen o al ciberespai cadascun dels participants en una tertúlia o qualsevol altra activitat en línia.

Els avatars:






Aplicació: FaceYourManga
Aquest avatar es el primer que vaig fer per orientarme una mica i com fer els següents.








Aplicació: FaceYourManga
Aquest avatar el vaig fer a la mateixa pàgina perque creia que el primer hem va quedar bé i el següent el podria retocar una mica.









Aplicació: ArtisanCam
Aquest avatar no hem convenç perquè no m'ha semblo gaire pero no crec que m'ha quedat malament.









Aplicació: Pimptheface
Quan vaig veure el resultat hem vaig quedar alucinat perque aquest m'assemblo molt.









Aplicació: Mangatar
Aquest avatar no m'agrada molt pero hem va semblar molt curiós.



Resultat:







He agafat aquest avatar perquè crec que m'asemblo molt.


Comentari:
Aquesta es una activitat que m'ha agradat molt ja que es molt divertida i aprens a buscar pàgines per crear avatars, i jo la repetiria sense cansarme mai. No he trobat cap dificultat ja que buscar coses i fer coses a l'ordinador s'hem dona bé.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada