dilluns, 15 d’abril del 2013

4. Avatar Analogic

Descripció: En aquesta activitat hem treballat la nostra cara feta amb rotulador i en llapis, per practicar les sombres.
Procés: 
Gamma de grisos: 

Foto utilitzada:

Làmina 5:
En aquesta làmina la hem tingut que fer en llapis, i no es tan díficil ja que podies borrar quan vulguessis.

Làmina 6: 
En aquesta làmina la hem tingut que fer amb un rotulador de punta fina o punta normal, i era mes díficil perquè cansaba molt fer tants punts.

Làmina 7:
En aquesta làmina l'hem tingut que fer amb línies de boli de punta fina i era bastant difícil.

Resultat: 
Aquesta làmina es la que mes m'ha agradat, perque m'assemblo bastant.

Aquesta làmina tambe m'ha agradat, perque no m'asemblo molt pero crec que com dibuixo yo esta be.

Aquesta làmina no m'ha agradat perque m'ha quedat molt malament.

Comentari:
Aquesta es una activitat que no repetiria perque porta molta feina i a part, jo no dibuixo be. Les làmines m'han quedat bastant be, i així ja hem sortiran cosas diferents perque he apres a fer sombres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada